Två dagar i Göteborg

2016-05-06 / 19:49:41 / Allmänt / 0 kommentarer
Åkte till Göteborg i torsdagskväll med almisen. Mötte upp issa och gick hem till henne och hennes nya lägenhet!!
Efter några toabesök tog vi bilen till affären och handlade till vår grillkväll! Efter det vidare till jenni och hennes kille  där vi preppade lite och gick sen ut och grillade och picknickade. Var så mysigt!! Inne så kollade vi på Liverpool mot några andra (haha) innan vi slog på saving private ryan. Kollade en timma och åkte sen hem till issa där vi slocknade rätt fort. Klockan 9-16 idag har jag haft baristautbildning och det är så skönt att ha det gjort!!
Efteråt mötte jag upp issa och Alma för lite stros på stan. Köpte med mig två tunna jackor, samma model men olika färg.. Perfekta till sommaren!!!
Nu sitter vi på tåget hem och har väl 45 minuter kvar. Åker till tibro ikväll så får se om jag bloggar mer.
Har i vilket fall haft det jättebra i fina Göteborg!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0