Gårdagens bravader

2016-03-13 / 21:26:48 / Allmänt / 0 kommentarer
Hade lagfest igår. Började med bara damlaget hos Sanna innan vi begav oss mot trängen där även herrlaget var. Det var väl en helt okej kväll. Lite små stelt i mellan åt men ändå ganska bra trots lite onödigt drama. 
Då mina boots är borta, ja jag tänker fortsätta klaga, fick jag ha klackar och idag har jag så ont i mina fötter!!!
Har dragit på mig världens förkylning så har tagit det väldigt lugnt idag.
Skulle skickat in ett cv och gjort körkortsteori men icke sa nicke...
Nu ligger jag i soffan och tittar på en serie, men kanske ska ta tag i livet och göra något vettigt innan jag somnar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0