vem vill gå i ettan nu?

2015-08-17 / 09:34:12 / Allmänt / 0 kommentarer



jag vet inte? jag kanske vill gå i ettan trots allt. ha tre säkrade, roliga år framför mig och fortfarande längta till studenten som är så nära men ändå så långt borta. 
det är med lite lätt ångest men även men mycket glädje jag sitter här på min sista riktiga sommarlovsdag, NÅGONSIN. det är lite lätt molnigt, blåser en del men ganska bra väder ändå.
imorgon, då ska jag, sara tellander börja trean, lilla jag ska börja trean. förstår det knappt själv just nu, för det som alltid har varit drömmen, det man längtat så efter är nu ens verklighet.
idag ska det preppas inför inloppet, vattenpistoler, ballonger och lite annat ska köpas. allt måste vara klappat och klart för när klockan ringer imorgon finns ingen återvändo. då börjar livet med rutiner, läxor och prov.
men framför allt hoppas jag att det bästa skolåret någonsin börjar,  imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0