shopping ifrån london del 2

2014-12-30 / 10:30:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Bild 1: Min älskade trollstav från Warner Bros studios - the making of Harry Potter. Fanns så sjukt många att välja på men det slutade med Harrys egna. Hade jag haft pengarna hade jag inte tvekat på att köpa allihopa, vilken cool samling det hade varit!! 25 £ gick den på vilket är runt 300 svenska kronor
Bild 2: Lonsdale väska från Lillywhite, ett riktigt spontanköp sista dagen och de sista minutrarna på stan. Dock välbehövligt köp då mammas väska vägde 2 kg för mycket och det var den enda handbagageväskan vi hade. 
Bild 3 o 4: Underkläder från primark, billigt och bra!! Älskar batmantrosorna. Freebra-n ska jag ha till min nyårsklänning dock såg de mycket mycket mycket större i paketet så när mamma kom fram med min vanliga storlek så gick jag och bytte till en mindre.. MISSTAG, för liten är den och nu får det nog bli lite tejp runt paketen så att allt sitter som det ska!
Bild 5: Min skolväska är trasig så en ny väska var en av punkterna på shoppninglistan, budgetsara hittade faktiskt inga fina som inte var svindyra och även denna pudding är från Primark. Dålig bild på den dock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0