coopforumcup - tredje matchen förlust

2013-01-05 / 14:31:37 / Allmänt / 0 kommentarer

vi spelade bra första perioden, sen blev det sämre och sämre 3-2 i halv tid, de fick in sitt andra mål på powerplay genom tur, enbart tur!!!
sen när de hade powerplay fick jag bästa passen av emelie och hade värsta läget, eller ah backen kom jagandes bakom och vad tror du bollskiten träffar?! STOLPEN...
så sur sen blev de ju bara värre och värre, slutresultatet blev 5-3
två var skitmål, visst de var bra men vi kunde fasen vunnit, aja sånt som händer.. vinner vi nästa match i kavelbro så kommer vi tvåa tror jag ;)
nu jäklar!!!
fattar ni hur många brännmärken jag har fått eller?
första matchen blev jag typ klämd och fälld när jag gick upp i anfall och andra matchen fick jag en tackling i ryggen rätt in i sargen och den senaste var de en jävel som kapade fötterna på mig... man ba WTF typ?! vem gör de på en innebandyplan?! aja nu ska vi åka iväg till hallen uppdaterar sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0