and i said stay

2013-01-09 / 19:02:35 / Allmänt / 0 kommentarer
idag har jag varit hur glad som helt! varit hyper hela tiden och skrattat tills jag vek mig åt massor av saker. beror nog på att jag är trött.. men jag bara älskar dagar som dessa!
gick hem med eve också, vi köpte godis och gick hit och spelade guitar hero och efter det gick vi ut och lekte lite på lekplatsen, standard typ ;)
när jag kom hem igen så skalade jag lite potatis och satte mig sedan vi datorn och lyssnade på musik!
gör det fortfarande men ;)
sen i musiken ska man spela upp ett instrument eller sjunga oså för att få så bra betyg som möjligt.. funderar på att spela gabriellas sång på pianot, vet dock inte om jag vågar sjunga till. tvekar på det då jag hatar att sjunga, eller kan inte sjunga seriöst inför andra.........
vi får se om jag ens klarar av att spela, blir så nervös när någon lyssnar,,, de kanske kallas scenskräck?! ;)
aja nu så ska jag bara sjunga :D
 
puss hej!
här står jag vid en stolpe och försöker se söt ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0