all those nights without sleep!

2013-01-19 / 01:26:01 / Allmänt / 0 kommentarer

hejhej!
jag och fiffi kollade på camp rock 2 och de gav mig några riktigt härliga minnen! de filmerna är bland de bästa!!!
men felicia har somnat nu och jag har för mycket i bollen och kan inte sova... ska upp klockan sju imorgon också, match i fristad. tagga tagga wiho typ. fast nä
Hoppade över vår träning idag också, förkyld och halsont är va jag har... hoppas de blir bättre till imorgon så att jag kan spela, antagligen inte men man kan hoppas?!
annars så vet jag inte hur dagen ser ut efteråt imorgon.. kanske skulle käka med Alex och Jimmy men vi får se, hade lite planer men ah. man vet aldrig hur det blir med det!
-har tänkt på att jag skriver "men ah" väldigt mycket, någon mer än jag?
tycker ni att jag ska satsa på ett till räser brännmärke eller? ganska fint med håriga såriga fläckar på benen faktiskt!
rakade ju benen igår och de va ett tag sen.. (tycker det är asjobbigt de är därför) men då så va mina ben gansk håriga om ni fattar? och bara för mitt sår så har jag en fläck med massa äckelstrån på knät, fagert? nej!
fick en fråga om linje till gymnasiet eftersom att de snart är dax nivet!
som första blir det nog teknik, andra vård omsorg, tredje ekonomi, fjärde samhäll och om de är nödvändigt med ett femte natur!
är inte helt hundra på ordningen men tekniken är jag säker på som första, eller så säker jag kan bli i alla fall!
ska skriva ett långt inlägg bara för att jag har varit såååå himla dålig på blogg fronten! sorry för det säger jag bara :(
inte alls meningen men ibland blir de så, har tappat lusten de sista då livet inte varit 100%
men nevermind!
ska bättra mig och ta bilder i skolan och så, så ni ser hur jag har det där med min särklass! dock är de världens bästa klass :)
förresten vad tyckte ni om de två klädcollagen jag gjorde?! något att fortsätta med kanske? :)
Gud vad jag babblar på men, har inget bättre för mig så, jag fortsätter faktiskt!
är ni intresserade så har jag spanska glosor till på måndag! ligger två veckor efter i matten, läser för segt i engelskan och har ångest över nationella proven i svenska matte engelska spanska kemi so och alla andra ämnen man har de i.
skolan går bajs dåligt nu! men jag ska ligga i och kämpa på!!!!
sen du "Linnea" som är snäll och kommenterar då och då? kan du inte skriva lite mer om dig själv i en kommentar så att jag vet mer om dig och vem du är? :D
tack på förhand! hihihihihihhihi
nu är jag sådär as trött att jag skrattar åt allt, de gör jag i vanliga fall också men ändå typ ;)
vet ni att när jag och fiffi gick hem från donken så fick vi båda världens skrattanfall och helt ärligt kissade jag typ på mig ( och nej inte så stt de blev blött i brallan) men jag fick springa som en gasell med korsade ben in på maxi och lätta på trycket en aning! såååå himla kul var det! hade de inte varit öppet hade jag fått sätta mig ute, HAHAHAHA! Gud va kul de va!
sen bordet i badrummet!!!
jag hade suttit på de i över en timma
och gungat lite till musiken ni vet?! och sen kommer fiffi och sätter sig på kanten och allt bara rasar ihop! benen sprack, flisor trillade av och hahahahah Gud så kul det var!
nä nu får det räcka för idag, eller i natt! hoppas någon nattpigg människa får nöje av det här konstiga inlägget...
puss!
lite sara humor får ni i bildform också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0