hatar redan rubriker..

2013-02-11 / 14:18:06 / Allmänt / 0 kommentarer
asså man säger ju godmorgon på morgonen och godkväll men vad säger man nu? mitt på dan? god dag? känns inte rätt..
skit sam, har vart ensam hemma fram till nu. eller inte ensam hemma för mamma har ju sovit men, jag har vart ensam uppe till nu. jag hade tänkt göra en massa bra saker idag, börja måla på en beställning, gå ut och gå, skriva shopping lista, städa i mitt rum mm. men vad har jag gjort? inte ett piss!
jag har fixat naglarna och lagat mat. nu ska jag gå och ta tag i mitt liv och göra något vettigt, typ kolla film. haha
bye bye,
här är en bil på naglarna, om ni ville veta hur det blev. låtsas att ni ville det, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0