messy day

2013-04-12 / 20:31:50 / Allmänt / 1 kommentarer
hejsan hoppsan typ
skolan idag var helt okey, bestämde tryck på klasströjan och hur vi ska se ut på spexfotot.
tröjtrycket var helt okey men de flesta tyckte att mitt förslag var lite bättre men smått opassande på en klasströja,... och det är ju faktiskt sant men det var roligt ändå ;)
sen efter skolan skulle felicia vänta på mig men det blev tvärt om så att jag väntade på henne för hon var tvungen att vara med på något möte. men jag satt i cafeterian med alex och hampus och lirade lite på guran ;)
när vi gick hem så gick vi till ica och handlade grädde sen till teamsportia för att köpa mysbyxor och efter det till maxi för att köpa hårfärg. mamma kom och hämtade oss och körde oss till fiffi där jag är nu. vi har ätit donken dansat och pärlat. nu ligger vi och chillar på hennes rum.vi är "barnvakter" eller från typ halv 10 så ah. sen drar vi till mig :)
nu så orkar jag inte skriva mer, puss
 

Kommentarer
Postat av: ProDragonslayer

de va la mest jag som spelade? ;)

Svar: jag spelade också..
saraatellander.blogg.se

2013-04-13 @ 10:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0