hihi

2012-09-10 / 15:04:05 / Allmänt / 0 kommentarer
kan ju först börja och berätta lite snabbt  vad jag gjorde igår.
gick upp vid tio ungefär, åt frukost och klädde på mig :)
sen vid 20 i elva mötte jag upp flisan och kollade på när hennes bror spelade match...
sen så när jag kom hem så började jag laga mat.
halv tre så skulle jag iväg igen fick cykla till clasborg...
i alla fall var det match med alaget i lidköping, förlust tyvärr men vi kunde lika gärna ha vunnit :)
när jag kom hem åt jag pluggade spanska och sen sov :)
idag så har det ju varit skola som vanligt. 
kom hem för en timma sen och har kollat lite på datorn.
ska laga lite tacos nu till mellis och så att vi kan ha det ikväll :)
aja nu ska jag börja hacka grönsaker,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0