kvällen natten morgonen

2012-10-31 / 13:26:31 / Allmänt / 1 kommentarer
kom ju till rebecka vid kanske halv 10, var typ där först och det trodde jag faktiskt inte att jag skulle vara.
men vi väntade till alla kom sen hoppade vi i badet :D
vi körde sanning och konka i poolen och det var la kul, kan dock inte berätta vad som hände.
det som hände i poolen stannar i poolen ;)
men sen gick vi in och satte på en film, american pie var det. 
många gick tyvärr hem innan den börja men, :(
mysigt var det i alla fall, hihi ;)
det skulle vara typ fyra som sov över hos beckis, men det blev totalt sju stycken, pallade ju inte dra hem liksom ;)
alla sov i vardagsrummet och jag fick sova på en stolsdyna brevid jasmine och jimmy :)
vi somnade inte förens sex och gick vid nio, bra jobbat där ;)
sen så kastade jimmy över sitt ben på mig, och höll armarna runt min hals och somnade så fort det blev tyst...
riktigt skönt :P :P :P :P
nä min arm och hela benet domnade bort rätt fort ;)
det värsta var att jag typ inte hade någon plats att sova på eftersom att jimmy tog all plats ock.. 
men men,...gosigt värre..
nu på morgonen var det bara, jag jasse och jimmy kvar eftersom att de flesta drog tidigt på morgonen
men vi gjorde inte så mycket mera än att sitta och glo in i en vägg typ ;)
alla är aströtta ju ;)
vi städade upp lite också så nu är det vackert hos becka igen ;)
nu så tänkte jag packa upp min väska sen typ skölja ur bikinin och sen somna till en film!
sounds good to me!
puss hej
är så jävla ful just nu så ni får se en fin ild på mina självlysande fingrar :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vem är Jasse ?

Svar: jasmine
saraatellander.blogg.se

2012-10-31 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0