hola amigos

2012-10-04 / 22:33:26 / Allmänt / 0 kommentarer
tog sista livmoderhalscancer sprutan idag och det gick väl bra :)
mamsen var tvungen att sitta och hålla mig i handen...
men nu är det slut på sprutor!
annars så var jag på ett "möte" om USA resan och det känns som att allt kommer att gå vägen.
efter det mötet så åkte jag hem och åt sen direkt iväg på träning
när jag kom dit så ska det ju såklart vara beeptest IGEN...
körde 10.5 idag, (detta kommer låta värsta skrytsamt, menar absolut inte så) men det är så jäkla tråkigt att springa vända efter vända själv, har inte någon att tävla emot, när man slagit det man sprang förra gången, vad är meningen med att fortsätta liksom?
hoppas ni fattar och inte tolkar allt fel!
nu har jag duschat och så, tänkte lägga mig nu men jag vill verkligen ha en bulle :(
har inte ätit någon idag ;(
men jag skiter i det och tar en imorgon istället
pusss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0