rockade i karlstad!

2012-11-11 / 14:30:16 / Allmänt / 0 kommentarer
mitt alarm var ljudlöst men som tur var så vaknade jag av mig själv 20 i sex, drömde att jag försov mig...
pallrade mig iväg till skolan och ah bussresan sög... somnade i typ 10 minuter.. tror inte att någon märkte det, hoppas inte det i alla fall! tävlingen gick inte riktigt som planerat, vi vann inget och kom sjua i kvarten men fyra i grundomgången! men vem bryr sig igentligen? :) 
påvägen hem var det asskoj, eller helt okey i alla fall.. åt som en hest och snackade med massa roligt folk! när jag kom hem så dog jag av trötthet! var på något snett sätt hur hungrig som helst och fick nästan i mig 3/4 pizza!?! vafan liksom? aja, somnade sedan på pappas mage vid åtta! hur lyckas man med de så tidigt...
vaknade klockan tio av att mamma väkte mig! har sovit i 14 timmar!!! herregud eller, vem kommer inte kunna soca inatt? jag! 
har varit den sämsta morgonen på länge, somnar utan problem och vaknar upp med massor. så har deppat instängd på rummet större delen av morgonen. inte så kul men aja, har tagit mig upp och har duschat och gjort mig fräsh , har rakat benen och sånt där. ska strax smörja in mig med body butter också! 
halv fyra ska vi vara hos farmor och farfar och käka... efter det är det match i tidaholm, skulle spelat hemma men jävla kommunen har tagit alla sarger till klassinnebandyn :( 
olålå..
aja vi hörs kanske sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0