nobody likes me

2012-11-05 / 16:09:09 / Allmänt / 2 kommentarer
har tagit massa fina bilder idag!
okej de är inte så fina, oseriösa bilder på mig men ändå det är lite kvalite på skiten. men såklart så ska min dator inte sammarbeta så jag kan inte föra över dom till datorn... men jag ska ladda över dom på mammas dator sen får hon skicka dom till mig... om det nu går. värt ett försök i alla fall! :D funkar det så lär ni ju få en bildbomb eller något sånt ikväll ;) när jag har redigerat mig själv till perfektion ;) 
annars så ska jag inte göra så mycket idag, är as trött, dumma skola. 
aja, ska söka mitt visum till usa nu, 29 dagar kvar!!!! omg typ :P
pusshej sötnosar
ni ser likheten på passet eller hur?!? bara 3 år sen :PppPPPppPPPPPpPp

Kommentarer
Postat av: Louise

Visum till usa? :)

2012-11-08 @ 18:40:20
Postat av: Louise

Menar, ska du åka dit på semester? :)

Svar: jag ska dit med skolan :)
saraatellander.blogg.se

2012-11-08 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0