jävla röv

2012-11-15 / 22:49:27 / Allmänt / 0 kommentarer

sträckte till rumpan baksida lår på fröjereds matchen ( som vi vann om jag inte redan sagt det). var inte alls farligt gjorde bara ont på bänken liksom. skippade en fotbollsträning för att vila och så. tränade i tisdags gjorde inte alls ont, eller typ som de va på matchen ;) men idag på träningen bröt helvetet lös. damn! gör as ont, fick bryta träningen och de är inte likt mig!!! nu gör de ju riktigt ont när jag osånt :( åhhhh, tänk pm jag inte kan spela på söndag?!?! bajs på det! felicia vred till knät och eve har problem med fötterna... en match utan backar kan de bli, GG!
bara för att min PAPPA klagade på att alla bilder var på mig så får ni en annan fin bild...
aja puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0