the time is ticking away...

2012-06-14 / 13:13:34 / Allmänt / 0 kommentarer
herregud vad fort det går!!!
pofs, och så är sista skoldagen i åttan avklarad :)
var ju dock bara bad i ungefär en och en halv timma, men skoj var det i alla fall :)
ska bli riktigt skönt med sommarlov, men jag kommer sakna alla goa gubbar och gummor i klassen!
när skolan börjar igen så är det bara ett år kvar på helena, gymnasieval, nationella prov...
kan ju inte säga att jag längtar precis.  ;)
idag så ska jag bara ta det lugnt och raka benen till exempel ;)
felica sover här i natt också, för er som vill veta!
har även underkläder att sortera,
yummy ;)
skippar även träningen idag,
efter tre matcher i rad och en träning med fys som tog i vaderna måste mina ben vila...
krampar till i benet när jag går då och då!
aja, nu ska jag inte snacka mer skräp så hej hoppp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0