sweet home alabama

2012-06-28 / 21:27:50 / Allmänt / 0 kommentarer
äntligen hemma!
när vi äntligen var framme i skövde så släppte mamma av mig på classeborg & fick kolla på resten av vår träning!
direkt efter åkte alla upp till simsjön där de flesta badade och sen så käkade vi lite!
hur mycket knott som helst var det där!
men vi lekte massor av olika lekar och mitt lag vann!
grymma var vi!
fick en neongul tröja som vinst, och en liten chips påse :)
ska dricka massor nu och sen så ska jag bara slappa i soffan!
ska försöka komma isängs hyfsat tidigt ikväll också, så att jag inte dör av trötthet imorgon
kollar på matchen italien-tyskland med mamma och pappa
nu orkar jag inte blogga mera, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0