min asgrymma diet!

2012-06-25 / 22:09:53 / Allmänt / 0 kommentarer
heheh, 
isdieten kallas den!
så fort man blir sugen så krossar man några isbitar och äter is istället för något onyttigt!
funkar asbra!
gäller bara att ha en hel del is på lager :)
aja, i övrigt har jag inte gjort något speciellt...
ligger bara och degar här hemma när det är så himla dåligt väder!
men
jag och mamma pallrade oss ut på en löprunda för två timmar sen, plus lite styrka också!
så jag känner mig duktig :D
ska faktiskt ta tre fyra isbitar nu, magen bara gnäller!
puss och kram mina bloggläsare :)
kommer inte ihåg ifall jag har visat mitt nya linne...
eller nya och nya, ;)
men det i mitten följde med mig hem för ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0