hemma, eller ah är i stugan i alla fall!

2012-06-22 / 15:06:18 / Allmänt / 0 kommentarer
kom hem från selected player igår och det har varit så himla roligt!!!
åkte nästan direkt iväg till stugan och stannar här tills det är dags för skadevi!
håller på att ladda upp bilder från skolavslutningskvällen på facebook, tar sån jäkla tid bara...
midsommar idag också, blir en väldigt lugn sådan :)
men jag önskar er en bra midsommar i alla fall!
nu så ska jag fortsätta göra ingenting och sen fixa iotrdning mig lite inför ikväll :)
erik kom så vi gick ner till havet, är hemma nu och har precis käkat, nu är det dag för makeup!
puss
så taggad är jag på sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0