störig känsla i hela kroppen

2012-07-14 / 00:04:41 / Allmänt / 3 kommentarer
åh allt är ett stort virrvarr
känns som om jag har typ miljoner av saker i skallen som jag tänker på
eskil, sommarträningen, min kondis, västgötaträningen i augusti, innebandystarten, nian, nationellaprov, flisans present, alla pinnar jag är med hela tiden, osv osv osv
listan kan bli hur lång som helst och det är as jobbigt att ha i skallen .....
har vräkt i mig eller påse bilar efter typ 1,5 timmars fotbolls spel vid havet!
är ganska trött så jag ska kolla på något en stund på datorn och sen sova

Kommentarer
Postat av: felicia

förlåt da... sa att du inte behövde köpa nått åt mig..

Svar: men det är ju inte att jag måste köpa något, utan att få klart allt i tid, komma på allt osv
saraatellander.blogg.se

2012-07-15 @ 10:02:10
Postat av: felicia

tat lugnt, jag skoja! ;)

Svar: bäst för dig!! :) fick typ hjärtattack, men vad hade du för färg när du målade patrik?
saraatellander.blogg.se

2012-07-15 @ 22:38:08
Postat av: felicia

hahah;) jag hade en typ rosa, eller den va typ inte helt rosa men ah,

Svar: okej
saraatellander.blogg.se

2012-07-16 @ 09:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0