a smile is the best makeup

2012-07-20 / 18:07:40 / Allmänt / 1 kommentarer
hello guys!
idag har jag gjort lite gott och blandat :)
började med att äta frukost som vanligt ta mig och så vidare
sen så gick jag till erik, vi snackade mest och drog ner till havet och satt där och hade det nice ;)
efter en stund så skulle jag käka, tonfiskmacka
la familia gick ner till vattnet för att åka lite gummibåt eftersom att den har varit trasig i några  veckor :)
det hela slutade med att vi åkte till malmön och köpte skaldjur till middagen
nu är jag hemma och bara slappar..
hoppar över springrundan idag och tar den imorgon, för då slipper jag springa själv...
nu ska jag duka och sen är det käk om någon halv timma :)
bilder som jag tagit kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Evelin

Vart har ni er båtplats? Slävik? :)

Svar: i våran egna vik, båtvik :)
saraatellander.blogg.se

2012-07-28 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0