up and away

2012-02-23 / 22:02:45 / Allmänt / 1 kommentarer
träningen gick inte alls bra idag, var trött osv,.. anmälde mig till ett distriktslag, fast det var bara för att iff skulle vara med! kommer inte vidare ändå så! nu ska jag ta ett snabbis ombyte till pjamas och sen till teven och borsta tänderna ska jag ju göra :) i hovfjället så får jag inte ta med pappas kamera så tyvärr kommer inte några bra bilder, kanske får låna någons mobil och blogga där ifrån? jag vet inte! får se, annars så bloggar jag när jag kommer hem! puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: ifff:)))

du kommer visst komma mmed!

min pappa sa att alla vi som skulle söka kommer lätt med!!:O <33333333

2012-02-24 @ 18:52:38
URL: http://wicchje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0