candy, chips and chocolate

2012-12-28 / 22:56:44 / Allmänt / 0 kommentarer
flöt kväll! 
sitter i skype med lol pojkar och har ap tråkigt..
funderar på att hämta en läsk i kylen bara för att, är riktigt sugen på allt och inget.
imorgon ska jag till badhuset med flis och hennes familj! sen på eftermiddagen är jag nog på stan och kollar lite grann! vill kika på red devil i stan som är ny öppnad eller ganska i alla fall och så vill jag leta efter ett par ice dr. denim! damn va snygga dem är! hittar jag ett par sånna så behöver jag ju inga fler brallor på ett tag.
är lite orolig över storleken på mina svarta jeans också.. köpte ju medium för att small inte fanns och de sa att de inte töjde sig så mycket så jag hoppas verkligen att de stämmer! såg att ellen har xs, så de kanske är lite stora?! aja, skitsamma i värsta fall får jag köpa nya :) 
nu ska jag snacka mer med mina kompisar :)
puss!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0