my house :)

2012-08-13 / 16:47:43 / Allmänt / 1 kommentarer
framsidan av huset
hallen
teverummet
köket
mamma och pappas "hemliga" rum
vardagsrummet
altanen+ lite trädgård 
badrummet uppe :)
mitt rum
edvins rum + edvin ;)
påväg ner i källaren
badrummet nere / tvättstugan
gästrum / tonårshäng som pappa säger ;)
träning och garderobsdel där nere
snickarrum
hallen nere
jag vet att bildkvalitén är kass och att man inte ser hela rummet på någon bild
men batteriet höll på att dö så det är min ursäkt
men nu så har ni i alla fall en liten bild av hur mitt hus ser ut 
har ritat en vacker bild på vart i huset allt är också ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har ditt hus en våning eller två?
Förresten, tack för bilderna :)

Svar: två, ingångsplanet och källaren :)men mammas och pappas rum ligger över ingångsplanet och vardagsrummet ligger lite nedanför ingångsplanet :) så om man kan säga fyra bara för att impa lite ;)
haha, nej usch va jag tjatar förlåt!
varsålite :)
saraatellander.blogg.se

2012-08-13 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0