plugg, plugg och bara plugg!

2011-10-06 / 20:21:23 / Allmänt / 1 kommentarer
har verkligen suttit hela dagen med matten, kan det mesta som tur är :)om provet går åt pipsvängen vet jag sjutton inte vad jag gör! sen har jag precis läst so läxan också! funderar på att lägga mig i sängen och kolla på film eller läsa svenska boken som äntligen börjar bli bra! :) vi får se hur det blir! känner att jag bloggar åt ingen, får inga kommentarer och statistiken suger! :( ni som läser kanske kan tipsa någon eller så ? skulle bli super glad då !
skolfotot kom idag... inte jättebra men det är inte de fulaste i alla fall! thihih lägger in bild i slutet ;)
imorgon har jag inga exakta planer men hoppas på något skoj i alla fall, annars blir det väl mys med familjen! på lördag ska mamma och pappa ha gäster, men fiffi kanske fick komma så det lär ju bli toppen i alla fall! på söndag är det ... SERIEPREMIÄR!!! taggataggatagga! i fjärilshallen 14.30 ! kom och kolla vetja?

Kommentarer
Postat av: ifff :))

sötaste <3

2011-10-08 @ 10:59:05
URL: http://wicchje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0