mysig dag!

2011-11-03 / 17:42:42 / Allmänt / 1 kommentarer
vaknade klockan 07.20 av att fia plingade på, pinsamt! drog på mig kläder snabbt och sen satte vi oss och kollade på teve!
Vid halv elva eller något sånt så atck vi till elins och därefter till stan! träffade sanna, hanna amanda och lovisa där också ! :D Hittade en vanlig grå tjocktröja på herravdelingen... men nu måste jag lämna tillbaka den för att mamma inte tyckte att den passade ;ss kul! hon får fasen ta och betala en ny till mig nu !
annars står jag vid spisen och kokar makaroner dom är klara precis nu!
måste göra ett toabesök akut nu ! cya

Kommentarer
Postat av: iffff :))

sötnos!:)

2011-11-04 @ 23:25:55
URL: http://wicchje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0