sötnosen !

2011-03-06 / 21:33:48 / Allmänt / 1 kommentarer
sötnosen kom förbi en stund, vi kikade både på solsidan och time out :) Mysigt! Oså blev det lite Oboy' och nötter :) Alma gick hem vi 21:15 tror jag, men vi träffas imorgon när vi går till skolan :D Match hade jag idag också, möt Lidköping ! 7-2 det skulle ha blivit en lite större ledning tycker jag allt ! Inga mål från min sida men en hel del assister. Rätt nice det också :) Kapten idag med :) Tror jag ska hoppa upp i sängen med mamma och pappa och titta på Beck, ni får ha en otroligt bra natt och så hörs vi imorgon ! :love:

Kommentarer
Postat av: alma

mysigt var det! (a)

och sara, det är wallander inte beck ;)<3

2011-03-06 @ 21:39:31
URL: http://almasveide.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0