hosta :(

2011-03-27 / 13:17:14 / Allmänt / 1 kommentarer
Jag skulle tränat fotboll imorses klockan åtta och bad pappa väcka mig men jag glömde säga vilken tid så det blev halv tio :S Fast egentligen var det nog bara bra för jag har en as äcklig hosta och den hade nog bara blivit värre om jag tränat. Jag ska bara ta det lungt idag om jag går ut och träffar någon :) Vi får se hur det blir med det :) Nu låter det som om mamma fixat fikat klart så jag ska nog sluta blogga nu. btw; det känns som om jag alltid slutar inlägg med att jag ska gå och äta eller så har det handlat om mat :S Jag får en tjockis känsla över mig själv :( INTE KUL ! men i alla fall, cccccccccyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaa  soon!

Kommentarer
Postat av: emelie,

haha, gullunge ;* <3

2011-03-28 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0