allt o lite till

2011-06-26 / 20:03:23 / Allmänt / 0 kommentarer
det va erik som kom förut, vi gjorde ute allt möjligt hoppade studsmatta, snackade och åt jordgubbstårta. Fick världens äckligaste jordgubbe! fyfan, det var verkligen superäcklig. Just nu bloggar jag samtidigt som jag kollar på teve:) tog ett dopp idag också, funderar på ett senare ikväll också, vi får se hur det blir med det ! Ni som kollar bloggen, snälla KOMMENTERA! Allt blir typ 1000 gånger roligare att blogga då. Förresten hade www.saraatellander.blogg.se 1 årsdag den 24/6, grattis grattis, tyvärr har det inte blivit mer än ungefär 500 inlägg... Jag lovar att bättra mig!:d Ett stort grattis till sötnosen Emily Thompson som fyller 14 år idag! Hon är i London nu, fattar ni hur avundsjuk jag är eller? kommer i alla fall få hennes ursnygga jeansshorts om hon hittar nya :D På fredag är det skadevi :D taggataggatagga. Juste, funderar på att fixa iordning min blogg lite grann, någon som är sugen på att hjälpa lilla mig ? Jag hade tänkt att visa bilder från starcamp men jag har fakiskt inte tagit en ända bild ;o sen så undrar jag om någon har tips på en super bra ansikstrengöring. Om ni har så kommentera gärna vad den heter kostar och finns någonstans :) Sen så ska jag ha minst en bild i varje inlägg det blir så tråkigt att läsa annars ! Nu ska jag sluta skriva och hitta på något roligt! Kanske bloggar senare! pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0