home again :D

2011-02-15 / 21:39:03 / Allmänt / 1 kommentarer
haha det var lite sisådär hos farmor och farfar men det funkar, jag kan lixpm alltid gå och sätta mig o måla lite :)
dagen spenderades med EMMA , vi var på elins och kikade lite, :)
det är fan min otursdag idag eller så är det bara jag som är onatuligt klumpig, har vält ner något i typ varje affär vi gick in i, spillt mat och shiet sen kan jag inte göra något bra !
juste påväg hem från f och f hämtade vi ett paket på godiskällaren, (bredvid bion) och då kommer l-m alma och freddan gående förbi bilen, dom ska på love and other drugs! vill också se den men jag har ganska dålig ekonomi just nu så jag sparar lite oså :)
jag är på dåligt humör så nu ska jag lägga mig på pappas mjuka mage :G och så får han massera mig !
hejhopp!
juste vill ha  :

Kommentarer
Postat av: emma♥

storlek 34 på bikinin är min!

2011-02-16 @ 18:19:55
URL: http://emmmmaaaaaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0