emily thompson ♥

2011-02-28 / 15:04:23 / Allmänt / 2 kommentarer
emily maria thompson jag älskar dig så himla mycket ! du betyder allt!
jag vet inte vad jag skulle ha gjort om du inte gick i min klass ! om du inte kommer till skolan har jag inte ett skit att göra, jag klarar inte det. du gör min dag, varenda dag !
alla säger att jag alltid ler o det är tack vare dig, du gör mig glad får mig att le !
vad har jag gjort för att få vara vän med någon som du ? du är perfekt.
alla minnen vi har, och kommer få ... ♥ haha alla jävla kortspel vi har spelat, om och om igen !
gumman du är en ängel utan vingar
du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vare sig du vill eller inte!
jag älskar dig bästavän♥
sötnosen min ♥

Kommentarer
Postat av: emily

2011-03-03 @ 20:13:35
URL: http://emilythompson.blogg.se/
Postat av: emily

aw! det värmer att få höra det! jag har ingen aning hur jag skulle klara mej utan dej heller! ohja, minnen har vi o kommer få ! :D

älskar dej så sjukt mke bästis!<3

2011-03-03 @ 20:14:39
URL: http://emilythompson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0