you're gonna get a cold, from the ice inside your soul!

2011-12-28 / 14:01:49 / Allmänt / 1 kommentarer
hello!
jag har ingen aning om vad jag ska skriva just nu! någon som kan ge mig lite tips?
i alla fall så vaknade jag vid halv tolv, härligt! frukosten betstod av grape, rostemackor och oboy! KÄRLEK!
Nu så ska jag fixa mitt hår och sånt där, sen så ska jag åka till felicia i regnet, mysigt alltså!
min webkamera funkar inte, så nya bilder blir det inte om jag inte hittar sladden till min dåliga kamera ;) får hoppas på det?!
men jag ska skynda mig nu så att jag kommer iväg någon gång ;) puss!
sommar

Kommentarer
Postat av: Amanda!!!:)

Aw, saknar!!!!!!!!!!!:)<3

Ps. Fin bild Sara!;)

2011-12-29 @ 22:47:43
URL: http://amandaeeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0