skolan, sucks !

2011-08-22 / 22:28:19 / Allmänt / 0 kommentarer
Första dagen var skit tråkig förutom att man fick träffa alla kompisar igen :) Har inte bloggat idag för att direkt efter skolan så stack jag hem till alma, och va där till fem! Då stack jag hem och packade väskan och sen bar det av på träning, kul som vanligt men jag har fått problem med mina hälsenor :( Aja, det är bara att bita ihop :) Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova, hoppas på en morgon utan huvudvärk imorgon ! Jag har bestämt mig för att ha mer ordentliga kläder, typ förbestämda outfits. Inte bara slänga på mig en t-shirt och jeansen som låg framme utan planera ! Visst ibland kan man ha mjukisbyxor och sånt där men inte för ofta ! haha, ganska udda idé asom ploppa upp i mitt huvud, men det är nog bara bra.. För ibland har jag kännt mig lite lagom ofräsch när jag har kommit i en gammal tröja och mjukis!! Hoppas att ni fattar hur jag tänker! Nu ska jag sova :) gonatt :)
KOMMENTERA MER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0