en dag kvar t katrineholmscupen !♥

2011-04-07 / 21:45:18 / Allmänt / 0 kommentarer
Imorgon åker vi:) Jag är såååå grymt taggad ! Har packat klart alla väskor och det är grymt skönt att slippa tänka på det för jag oroar mig alltid för att jag har glömt något eller så :S Går hem från skolan vi halv tolv eller något sånt . Ska försöka blogga då men vi får se om jag hinner. Annars blir det ingen bloggning tills jag kommer hem :S Oh juste, våran enda målvakt har blivit magsjuk och kan inte åka med :( Men som tur är finns Elin och Sanna ! Nog om det !

Idag har jag varit med Fredrika, Alma, Lisa-Marie och Kasper :) Först pluggade jag och Fredrika till provet imorgon och lite andra läxor :) Sen kom Alma, L-M. Vi spelade kort en stund oså kom Kasper och L-M gick hem och vi gick och kollade på film hos Alma :)
Haha mamma påstod att jag hade anorexia :S
nU måste jag läsa i min bok som ska vara klar på torsdag och jag har 200 sidor kvar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0