kom inte på något bra :)

2010-11-12 / 20:52:20 / Allmänt / 1 kommentarer
hhej :)
kollar på idol och stickar vantar till mamsen :)
mamma polkagrisar från gränna till mig idag :love::love::love:
provet gick okey tror jag :thumbup:
ska ta på mig ett par mjukis nu, orkar inte jeansen :S dom har jag gjort faktiskt (Y)
lägger mig tidigt idag, är suuuupertrött och så ska jag upp tidigt.
robottävling som jag MÅSTE kolla på :(
missar matchen. fast fröjered suger ändå !
nu ska jag mysa i soffan :)
puss på er (a) ♥
söt liten robot (a)
SNYGGASTE  BYXORNA I STAN,, right  ?

Kommentarer
Postat av: tim

hahah dina rosa shorts du gjorde på norrmalm du vet , som har jag i min gaderob :D:D:D:D:D

2010-11-14 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0