Bajskorvshjul!

2010-07-09 / 17:38:36 / Allmänt / 1 kommentarer

ingen segling pga. det bajskorviga båtvagns
hjulet. Jag går inte in på detaljer ;)
Istället blev det motorbåt...
åkte till FÅRÖ och fikade, på fårö fanns det en massvis
med får och BAJS, blää:P
Helt plötsligt hörde vi bääande eller vad det nu heter,
men iaf då blev Sara (JAG) 3 år och skulle springa upp
och kolla på fåren -.-'' Vilken tönt jag är ;)
Det börjar bli pinsamt nu så jag tror att jag slutar skriva om¨
just det ämnet ;$

Jag får superdåligt med kommentarer,, Emelie är den ända!
SKÄMS PÅ ER !
skojja med det där sista,
men det är inte bra att ni inte  kommenterar.

Jag lyckades övertyga Emelie att inte
ta bort sin blogg, så nu får alla kika in och
kommentera hennes blogg..
www.emelieebertilsson.blogg.se

klicka på länken så kommer ni direkt dit

// Sara (L)


Kommentarer
Postat av: Emelie

xD Haha sara , du är för gullig<3

ILY (L)

2010-07-10 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0