luciia (A)

2010-12-13 / 16:26:31 / Allmänt / 0 kommentarer
halluu :)
lucia idag. fick lussefika på skolan sen var det lucia tåg också :) Helt OK!
det stinker bajs på våran skola. typ AC:n om man kan kalla det så är trasig:S
saknar Alma som faaaaaaaaaan! :love:
o sen idag så hade vi spanska med lisa-maries klass :D såg på en epic film som hette spanlish tror jag, haha :)
träning idag. taggad till 1000!
har blivit otroligt dålig på att blogga men jag ska försöka !
tagit bilder med kameran, men såklart så har jag ingen sladd :blush:
juste, har världens problem. vet inte vilket nummer jag ska ha på tröjan :(
funderar mellan; 19, 98, 21, 7, 27 eller vilket jäkla nummer som helst mellan 2-99.
men bajskorven ;) iff har tagit 99 :( töfft med högsta numret ju!
haha nu ska jag inte vara så elak :D
ska äta lussebulle nu
ccyaa! ♥
bild från när emma sov över :D
hata mig inte ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0