fakta om min helg ?!? :S

2010-12-02 / 20:04:19 / Allmänt / 2 kommentarer
har bytt header, ska ha den ett tag tror jag. även fast den andra passar så mycket bättre:D
redan fredag imorgon ! veckorna går 7kt fort nu :S allt bara rusar förbi.
på lördag är det match!
skövde vs lidköping
hoppas vi vinner (a)
sen på kvällen kommer hellichius :thumbup:
på söööndag är det sibdag med herrmatch, själv är man sargvakt.
sen är det bowling och mat med laget.
vill spela med iff, emelie, emma, fiffi, amanda, ah typ dom flesta :D
random ordning.
nu ska ja kika teven :)
pussis♥
till texten där uppe ;)
hatar mitt leénde men wtf. bjuder på den ;) ska jag göra en ny header med den ?
och några andra såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna H

vi kmr nästa lördag, Sara (;

2010-12-05 @ 21:21:25
Postat av: sara ♥

haha, kom på det :D

2010-12-06 @ 15:11:30
URL: http://saaratellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0