En helg i min smak

2018-02-25 / 16:52:56 / Allmänt / 0 kommentarer
(null)

Fredag: blev ett kaosavslut på jobbpasset och landade väl hemma en timma senare än planerat. Tur som jag har så kom mamma precis hem med lite hamburgare som jag drog i mig rätt fort. Åkte till tibro för en hemmakväll med mys hos Jonte. Vi båda var helt färdiga och somnade i soffan runt halv tio... 
Lördag: vaknade runt halv 9 och kollade på lite youtube i väntan på att J skulle vakna. Vi drog oss i sängen innan vi åkte och handlade inför frukosten som vi sedan smällde i oss. Jonte skulle till Örebro över helgen så han drog rätt direkt men själv stannade jag kvar en stund innan jag åkte hemåt.
Klara bad mig följa med på innebandy vilket jag gjorde, kanske inte den roligaste matchen någonsin men men. 
Kvällen bestod av tacos, mello och mamma Mia med Lisa och Sofie. Landade hemma runt 12 och slocknade väl runt 1. 
Söndag: sov ut och käkade frukost. Städade lite i rummet och åkte sen till IP för att kolla på vår träningsmatch, vilket var RIKTIGT kallt. Nu har jag precis kommit upp från ett varmt vad och kollar på the choise, som än sålänge verkar väldigt bra!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0