Spring

2017-03-27 / 19:53:32 / Allmänt / 0 kommentarer

Jobb idag mellan 04.30-09.30, ett skönt pass att ha då vädret idag var grymt! Stannade dock kvar i drygt en timma och pratade lite då Lisa kom förbi. Tillslut kom jag där ifrån och drog mig till gymmet för ett intervallpass men det blev även lite armar. Väl hemma satte jag mig i solen i flera timmar och kollade på youtube samtidigt som jag avnjöt min älskade NOCCO och en avokadomacka. Städade av mitt rum och köket innan jag lagade mig lite äggröra. När mamma kom hem ville hon ha sällskap i spåret så vi drog upp till berget och sprang en sväng. Sen dess har jag tagit det lugnt och lagade tacosallad till middag. Just nu ligger jag i sängen helt slut efter dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0