Jag är äntligen 18!!

2016-03-20 / 15:27:37 / Allmänt / 0 kommentarer
Började min dag med frukost och paketöppning i sängen, fick så fina grejer!! Ett par skor jag velat ha hur länge som helst, pengar till resan och massa annat!! Vid elva kom farmor och vi fikade födelsedagstårta, mums!
Sen blev allt utom min kontroll. En ögonbindel sattes på mitt huvud och jag blev kidnappad. Satt i en bil i 30 min utan att veta vart jag skulle, vilka som körde osv. Hamnade till slut i Hjo där jag blev bjuden på lunch av bästa Sofie! Hade en så mysig förmiddag med mina fina vänner.
Efter det väntades fix och trix inför kvällen.
Fest hos mig med ett helt underbart gäng!! Hade en så bra kväll och allt kändes verkligen lyckat!! Tror att alla hade lika kul som jag.
Mycket dans, beerpong, skratt och lapdance skulle jag beskriva kvällen med.
Vid halv 12 drog vi mot krogen och jag och 9 till hamnade på bogrens. Där dansade vi och sjung tills fötterna blödde och rösterna var hesa. 
Träffade min lärare utanför krogen också, sååå kul haha!
Jag, Sofie, Linn, Maagi och Yohio hamnade på donken där vi satt och snackade och åt. 
Vid kvart i fyra landade jag och Sofie hemma hos mig.
Hade verkligen världens bästa födelsedag!! Lyckorus fortfarande!!!!!
Fick jättefina presenter av mina vänner också, är så tacksam!!
Stort tack till alla som gjorde min 18årsdag till den bästa någonsin!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0