Sunny sunday

2016-01-31 / 21:35:45 / Allmänt / 0 kommentarer
Började dagen med att hälsa på farfar, tyvärr vet han väl inte vem jag är längre men det var skönt att få träffa han lite i alla fall! han var så omedvetet rolig också, haha. Borde hälsa på mycket oftare...
Efteråt åkte jag i alla fall till Elins och gick där med Felicia, var på jättekonstigt humör tyvärr så var inte direkt en höjdar kompis. Gick även på en promenix med mamma på eftermiddagen.
Kvällen bestod utav biotittande med pappa, det var väl en bra film men Star Wars är inte riktigt min typ av film, dock filmer som måste ses!
Det bästa i filmen var ju roboten, BB-08 eller vad den nu hette, haha
Ingen orkade laga mat så man fick plocka ihop lite eget, jag gjorde mig en sallad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0