måste lära mig att sluta

2014-02-18 / 23:02:00 / Allmänt / 0 kommentarer
oldie med dipdye, saknar faktiskt den!
vet att jag inte skulle blogga mer men orkar inte matten just nu,, är så oredo man kan bli för ett matteprov och lär inte alls få bra betyg.
matchen slutade 4-6 och som vanligt spelade vi grymt periodvis men också jävligt dåligt.. idag så fick jag göra mål vilket var rätt skoj, dock med ca 40 sekunder kvar eller något men ändå :)
måste lära mig att sluta vara så jäkla envis och faktiskt kunna gå av när axeln gör för ont. tänkte tanken att sätta mig minst 10 gånger men varje gång tänkte jag "bara fem minuter kvar, sen perris vila" "några minuter till klarar du, det kommer ändå inte bli värre" "sista perioden nu, bara att köra" 
JAG MÅSTE SLUTA
nu efteråt har jag så galet ont att jag ångrar att jag inte satte mig. 
och att marken är täckt av snö och massa annat SKIT gör inte denna kvällen bättre direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0