GLAD ALLA ❤️ DAG

2014-02-15 / 00:14:28 / Allmänt / 1 kommentarer
bild i repris
hoppas alla har haft en jättebra och mysig dag precis som jag har haft!!
gick hem till simon och kollade på film, hade en rolig och mysig eftermiddag!!
gick hem sju halv åtta för var helt galet trött och tänkte sova när jag kom hem men piggnade till efter maten så är fortfarande vaken! vid elva kom sofie förbi och drog med mig till någon fest som jag var otroligt tagg på eller inte... stog där med halsduk och dunjacka.
gick hem direkt nästan för har matchsamling 08.10 imorgon så måste sova!! natti

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har du och simon något p g?:)

Svar: nej vi är bara kompisar :)
saraatellander.blogg.se

2014-02-16 @ 10:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0