13 timmar senare

2014-02-27 / 23:09:47 / Allmänt / 0 kommentarer
gosen min!!
gick hemifrån klockan nio och kom hem för första gången vid tio ungefär, 13 timmar senare! 
åkte hem till felicia efter skolan och pluggade, eller jag pluggade och hon kollade på PLL. åkte mot stan vid sju för träning ich lite andra ärenden :)
tränade inte idag heller men sköt några skott (som i efterhand känns väldigt onödiga) och sen snackade jag med simon större delen av träningen, har insett att det tyvärr inte blir någon mer innebandy för mig denna säsongen :(
känns förjävligt!!!
kan inte börja på fotbollen fullt heller pga närkamperna. detta suger, varför finns ens skador??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0