Lidköping

2013-11-09 / 15:14:40 / Allmänt / 0 kommentarer
lite kort om igår: vid sju träffade jag fiffi på arenan där herrarna spelade mot stöpen, härligt tryck och såklart så vann dem ;)
efter det så drog vi hemåt och sen drog vi ut och cyklade, träffade på vårat balla gäng, va ute ett bra tag och jag hade converse, fy va kallt det var!! 
vi drog in och kollade på film, kommer inte ihåg vad den heter (farsan kanske) 
sen vid halv tolv ungefär så åkte alla hem till sig och jag låg vaken till typ två, smsade och löste tidning 
läste mitt horoskop vilket stämmer skrämmande bra!
blev väckt tio, käkade frukost och bytte om oså sen åkte vi till Lidköping, den staden är inget utan sin delicato fabrik 
vart sådär faktiskt men fick en go
macka till lunch/fika 
nu är vi typ hemma och jag ska nog ta en dusch 
puss hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0