plugg ända in i det sista!

2013-03-18 / 18:43:16 / Allmänt / 0 kommentarer
har hur mycket som helst den här veckan och jag är osäker på hur jag kommer klara av allt! men det är ju bara att kämpa på veckan ut sen chilla med lov i en vecka!
imorgon är det min födelsedag och jag ska vara glad HELA dagen trots att vi har nationella i kemi större delen av dagen och det känns som att jag kommer kugga. men vet ni vad? jag ska le ändå!
kvällen består främst av kemiplugg, har redan gjort matten och sen om jag hinner och orkar så är det svenska! 
men jag har fått typ 80 frågor utav oskar på basic kunskaperna i kemi, så ska köra igenom dem och sedan repetera lite grann till!
internet funkade tydligen igen så nu ska jag försöka uppdatera mera. pappa ska fixa en kamera till mig också, då kan jag ta finare och bättre bilder! puss
                                                                 kalla oss söta om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0