first day of school

2013-01-08 / 20:24:40 / Allmänt / 1 kommentarer
helt okej dag, lite segt för att jag var helt slut men ändå gött att komma igång igen :)
fick tillbaka min bild och musik lärare vilket jag är helt super glad över, gillade inte de andra alls! fick ganska bra betyg i bild dock, men jag hoppas de håller sig!
efter skolan fick jag reda på mitt biologi prov och gick en sväng till agne för att fixa en dag på västerhöjd :) 
efter det drog jag och boysen hit efter skolan och kollade på film, (som vanligt) 
vid typ kvart över fem va de tvugna att dra för att jag skulle iväg på träning som var med damlaget, det gick helt ok! är ändå lite seg efter cupen faktiskt :)
nu har jag ätit tacosallad och de var riktigt gött, tränade på tom kista så  började bli lite hungrig faktiskt :)
ska hoppa in i duschen sen sova tidigt idag!
och för er som undrar blonderade jag mina toppar igår, de va typ hemligheten! fastnar inte bra på bild, inte med mobilen i alla fall så ni får se det i verkligeheten eller senare på bild :)
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad fick du i bild då?
Och gick det bra på biologi provet?
Varför vill du besöka västerhöjd?
Och tack för svar :)

Svar: fick B i bild och hon sa att jag hade stor möjlighet att nå A! På biologin fick jag C+
För att se hur det är på teknik linjen som jag funderar på att välja till gymnasiet :)
saraatellander.blogg.se

2013-01-08 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0