återträff!

2013-01-30 / 20:04:59 / Allmänt / 0 kommentarer
har varit på återträff med usa gänget och det var väl helt okey faktiskt!
vi åt smörgås tårta (som jag verkligen inte gillar) kollade på våran film, tankade över lite bilder samt pratade om allt! man inser knappt hur mycket man har fått gå igenom, hur kul det verkligen var! önskade att jag hade tagit ännu flera bilder (1000 till) och dokumenterat A L L T !
saknar allt så mycket!
flöt mat och cola med ellen - mysiga kvällar med pojkarna - shopping - angie - basketmatchen - tävlingen - spendera dagarna med världens bästa gäng - hotellfrukost - usalagen - vita huset - svenska ambassaden - middagen på residenset - sightseeing - JAG SAKNAR HELA BÄSTA USA -
snackade förövrigt med mamma om att jag ville tillbaka och saknade de och så, och gissa vad hon sa?! att vi kunde spara pengar och kanske åka till newyork över jul och nyår!!! how awsome liksom!!!!
OMG!
jag hoppas det blir såå :D
nästa resa som väntar mig är den till Italien som kommer vecka sju! skidor i alperna, wiho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0