hej hej hej hej hej hej hej hej hej

2013-02-05 / 13:15:36 / Allmänt / 1 kommentarer
idag är jag glad! har inte varit såhär glad på länge. den första riktiga bra dagen sen året började! har trott att jag va glad men fuck no! äntligen har den största idioten försvunnit och jag är mer än överlycklig!!! :D
bästa vännerna har jag i alla fall, de är allt! 
åker till italien på söndag!! taggar :D
och på fredag är det klassfest, vet inte om jag ska gå men vi får se! en liten stund kanske jag drar dit!
har so med bästa alexis just nu och vi har as tråkigt  ;)
sämsta vikarien på det också, love life typ jao men shit asså
alexizzz hälsar också, puzz kram
gulligt :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Vem är största idioten?:/

Svar: jadu, de va min så kallade "kille"
saraatellander.blogg.se

2013-02-08 @ 12:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0